فروش دوربین مداربسته

فروش دوربین مداربسته , نصب شبکه مخابراتی , نصب شبکه lan – wan – wlan

فروش دوربین مداربسته

فروش دوربین مداربسته , نصب شبکه مخابراتی , نصب شبکه lan – wan – wlan

نصب دوربین مداربسته
فروشگاه دوربین مداربسته
خرید دوربین مداربسته
قیمت دوربین مداربسته
فروش دوربین مداربسته
طراحی شبکه مخابراتی
نصب شبکه مخابراتی
راه اندازی شبکه مخابراتی
نصب شبکه lan – wan – wlan

پیوندها
  • ۰
  • ۰

تولیدی مانتو شلوار مدارس ترویرا با 30 سال سابقه ی طراحی و دوخت انواع لباس های زنانه آماده ی ارائه ی خدمات و مشاوره به مدیران عزیز مدارس جهت دوخت انواع یونیفرم مدارس دخترانه و پسرانه میباشد. ارائه ی مشاوره در انتخاب و تهیه ی پارچه ی مناسب از مکان مناسب، تهیه ی جنس خوب برای هرسن از مقاطع تحصیلی و دوخت مناسب پوشش مدارس دخترانه و پسرانه در کلیه مقاطع تحصیلی.

الان دیگه موقع سفارش دادن مانتو شلوار مدارس و روپوش و یونیفرم مدارس هست. مدیرانی که دوست دارن لباس فرم دانش آموزانشون با طراحی زیبا و قیمت مناسب انجام بشه لطفا با ماتماس بگیرن

تولیدی ما متخصص در امر مانتو، شلوار، مقتعه مدارس دخترانه و روپوش مدارس پسرانه در تمامی مقاطع تحصیلی است. برای دریافت مشاوره جهت انتخاب پارچه ی مناسب و طرح و رنگ مناسب هر رده ی سنی حاضر هستیم:

09100018220 تولیدی ترویرا

 

ترویرا  انواع روپوش مدارس دخترانه و پسرانه را با قیمت مناسب برای خانواده های محترم به بازار عرضه مینماید. مدیران محترم مدارس میتوانند جهت سفارش لباس فرم مدارس با آقای احمدی مشورت نموده و زیباترین طرح ها و مدل های جدید را جویا شوند.

تولیدی مانتو شلوار مدارس دبستان، راهنمایی، دبیرستان و لباس فرم دانشگاهی و اسپرت را به بازار عرضه مینماید. این تولیدی سالهاست   تولیدکننده مانتوی انواع نمایشگاه ها فصول مختلف را به بازار عرضه نموده . ما بهترین پارچه و مناسب ترین رنگ ها را برای دوخت سطوح مختلف مدارس و به تفکیک مدارس دخترانه و پسرانه برای شما معرفی مینماییم.

با انتخاب طرح ها و یراق و گلدوزیهای مناسب برای جیب و یقه میتوان زیباترین و شادترین لباس فرم مدارس را تولید نمود

طراحی و دوخت لباس فرم مدارس دخترانه و پسرانه متناسب رده ی سنی آنها نجام میپذیرد، دوخت اتیکت های مخصوص هر مدرسه، اضافه نمودن نقوش سنتی ایرانی آن لباس را جذاب تر مینماید. راهنمای انتخاب نوع پارچه ی مناسب برای هر شغل ضمن در نظر گرفتن حوادث و خطرات احتمالی مشاغل مختلف از جمله پارچه های، لباس مناسب باید بتواند جذب عرق مناسب داشته و پوشش و گرم نگداشتن بدن در زمستان را بر عهده گیرد.

راز مقاومت در برابر کشیدگی و جلوگیری از پارگی زودرس لباس کار در ریز بافت بودن و زیاد بودن تار و پود پارچه. میباشد. و معمولا برای افرادیکه با اشیاع سخت در ارتباط هستند استفاده از این نوع پارچه مناسب تر است.

دانش آموزان نیز به خاطر شیطنتهای مخصوص سنشان صدمات زیادی به لباس خود وارد می آورندکه اگر جنس پارچه لباس فرم مدارس شان نازک و نامناسب باشد، خانواده ها مجبور میشوند در اواسط سال مجدد برایشان تن پوشهای نو استفاده نمایند.

 

دوخت مانتو شلوار دخترانه


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی